مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

سلام ، صبح بخیر

 Hi Guys !

صبح پنجشنبه تون بخیر !

شاید تعجب کنید که این وقت روز ، اونم روز پنج شنبه ! بیدارم ...

ولی من عصن نخوابیدم که بیدارشم !! 

تلویزیون تکرار فرار از زندانو نشون میده که بخشیشو دیشب خونه فاطیما دیدم ( بله ساعت یازده شب :| ) ‌... که اونم جریان داره ( -_- )

در اقدامی یهویی ، برای خودم و آقای پدر چایی درست کردم ... که متاسفانه بعد از چایی دیگه وقتی برای صبحانه مفصل یا حتی نیمه مفصلم نموند ! 

بنابراین نون پنیری برای پدر قانعم ! درست کرده و از زیر قرآن ردش کردم تا به سلامتی مسافرت کاریشو به سمت مشهد شروع کنه  ... و بععععععد !

رفتم سراغ گاز و یک صبحانه گرم برای خودم درست کردم ... به اسم « پنیر وابیچ » 

برای اولین بار درستش کردم و خوشمم اومد

به همین خاطر گفتم حتما طرز تهیه شو باهاتون به اشتراک بذارم

مقداری پنیر صبحانه رو داخل روغن سرخ کرده و له می کنیم ...

تخم مرغ داخل ماهی تابه شکسته و مخلوط می کنیم ...

به اندازه دلخواه ، شوید خشک شده اضافه کرده و سر تابه رو تا بسته شدن تخم مرغ بسته نگه میداریم ...

امیدوارم اگه درست می کنید _ طبق ذائقه تون باشه 



نظرات 2 + ارسال نظر
:) پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 20:39 http://my-netbook.blogsky.com

سلام
به به عجب صبحانه ای نوش جان
شما ازدواج کردید؟
خوشبخت باشی

سلام بله !
ممنون و همچنین

بهامین شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:28 http://notbookman.blogsky.com

سلام
ممنونم بابت اموزش ررست کردن این صبحونه گرم

سلام
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد