مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

در ادامه پست ِ 3G ...

سلام

دیشب متوجه شدم اینترنت 3G شده

.

.

.

اینم از هدیه ولنتاین !! 


______________________________________


برای فعال سازی به « Setting » گوشیتون مراجعه کنید

______________________________________


نظرات 5 + ارسال نظر
:) پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 20:13 http://my-netbook.blogsky.com

وای فای بهتر از داده نیست؟
مبارک باشه خانوم

پول وای فای از کارت بابا میره
پول شارژ احتمالا از جیب خود آدم!
دومی محسوس تره پس از این نظر وایفا بهتره !
و اما در مورد سرعت عملکرد بسته اینترنتی و وای فای ،
بنظرت تری جی بودن نقشی نداره ؟

یلع جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 16:29

سلام.
منم خیلی تعجب کردم آهنگ گذاشتید.
با لپتاب که اومدم، همون سریع پخش کرد!
جریانش هم اگه اینه که خواننده، دوست داداشتونه، بازم عجیبه! :/
آهنگ، آهنگه! حتّی اگه خود داداش آدم، خونده باشه.

Salam
Dar avvalin forsat baresh midaram
Sharmande

sober جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 17:47

هیچی وایفای نمیشه
یادش بخیر اون موقعی که با دیال اپ وصل میشدیم
برای دانلود یه فایل پی دی اف چه همه معطل میشدم :| وسطشم یه ده باری قطع میشد
یه صفحه رو میذاشتم لود شه و در این بین میشد بری مشهد و برگردی :|

اون بوق بوق نازیبای دایل اپ هم اعصاب ادمو خط خطی میکرد
بعدم که دانلود میرسید به 99 درصد خونواده میگفتن اینترنتو قطع کن میخوایم زنگ بزنیم :|

یادته عایا؟ یا فقط جزو نوستالژی های منه خخخ
اصلا در تصورم نمی گنجید یه روزی یه فیلم سینمایی رو کمتر از پنج دقیقه بشه دانلود کرد :|

خوبه پس حسابی داری فیض میری!واسه من ولی سودی نداشته تا همین الان که با داده وصل شدم تا نظرات وبلاگو که 5 تا بودن ببینم...آخه وایفامون شارژش تموم شد!
ثبت نام کردی؟

:) جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 18:15 http://my-netbook.blogsky.com

تو سرعت؟
من بیشتر از وای فای استفاده میکنم تا داده برا همین بنظرم سرعت وای فای بهتره :)

چی بگم که جفتش نعمته!
من الان دفعه اولمه تری جی شهرمونو امتحان میکنم
از وایفا سرعتش بیشتره

:) جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 21:14 http://my-netbook.blogsky.com

هفته پیش در رو متعالی :)

همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد