مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

# همسرم ! تولدت مبارک #

امروز که تولد توست ، برای تو ، برای چشمهای تو ، هدیه ام ناقابل است . . .
خاطراتی از فرداهامان ، برای بودنت ، همراه ترانه های خیس و باران خورده چشمهایم و من در هر تولد تو باز زنده می شوم !


« همسر عزیزم ! تولدت مبارک »




سلام دوستان 

متاسفانه نشد زودتر بیام یادداشت بذارم

امروز تولد همسرم بود ولی ما نتونستیم همدیگه رو ببینیم

بنابراین من کادوشو ساعت یک بعد از ظهر به برادرش دادم تا به دستش برسونه ... و ایشون ساعت هشت به دستش رسونده بود ... اونم در وضعیتی کاملا غافلگیرانه !

از بد ماجرا امشب فشار بنده افتاد ؛ جوری که جونی برام نمونده بود ... ( هنوز دقیقا کشف نکردم که چرا )

مامانم زنگ زد داداشم اومد

میخواستن ببرنم دکتر که مخالفت کردم

گفتم بهترم ...

گفتن پس بریم با ماشین دور بزنیم ... گفتم باشه ...

قبلش با همسرم صحبت می کردیم ، 

وقتی فهمیده بود میخوام برم دکتر

بیشتر از همه ، نگرانم شده بود



نظرات 7 + ارسال نظر
هستی پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 14:13

درود. تولدشون مبارک .تازه 14دهم تولد داداش منه

چهاردهم که دیروز بود×_+
مبارک باشه جانم
میگم...
شما همون هستی خانمی که قبلا نظر گذاشته بود ؟

هستی جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 18:55

بله. چطور مگه؟

:)

هستی یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 21:46

وبت نازه ...منم بیییییییییییییکار هی میام سرمیزم
یعنی کلا تو نت پلاسم

ممنون
شرمنده نکن وبلاگ من خیلی داغون شده!
چند سالته هستی؟
کجایی « هستی » ؟!

هستی دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 19:23

چه هستی در هستی شده نفهمیدم چی به چیه
15 سالمه
شیرازی ام
میخوای بیوگرافی بدم؟

ههه آره
ای جان پونزده سالگی
من همسن تو بودم با همسرم آشنا شدم
هرجور دوست داری...

هستی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 18:54

بااااااااااااااااشه
یه داداش دارم از خودم بزگتره
بچه آخرم
دخمل خوبیم
آبانی ام
و
.
.
همین

منم هجده سالمه و خواهر ندارم
فرزند دوم
دو بار سه بار شیراز اومدم ولی اهل خراسانم

هستی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 12:12

کجاش؟
البته من از خراسان فقط مشهدش رو میشناسم و نیشابور

[ اگه اشتباه نکنم ] ما ۲۴۰ کیلومتر با مشهد فاصله داریم...
فاصله مون با نیشابورم زیاده

هستی جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 20:14

پس دوستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد