مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

شرح ماوقع برای من ، قبل ، حین و بعد از کنکور ! _ پارت سوم

بعد از سلام و احوال پرسی با لیلا و جواب کوتاه دادن به سوالاش ، رفتم سمت صندلی ای که حدس زدم قطعا مال منه... و همین طورم بود 

همه تغذیه و آب معدنی داشتن من نداشتم 

بچه ها داشتن برگه نظر سنجی پر میکردن 

همینجور نشسته بودم روی صندلی که فهیمه و خواهرش وارد کلاس شدن …

بعد از اینکه صندلیای خالی ردیف اولو گشتن 

فهیمه تو فاصله دو متریم وایستاده بود …

از جام بلند شدم … همونجور تو خودش بود و به فکر صندلی!

که من خیلی آروم از جام بلند شدم و بهش سلام کردم ؛

بعد احوال پرسی و رو بوسی رفت سمت ردیف بعد از ردیف ما تا زودتر تکلیفشو روشن کنه 

هنوز عکس روی صندلی رو چک نکرده بود که من با اطمینان گفتم : همونه!

کمتر از بیست دقیقه ، بعد از  قرایت قرآن ، سوالا توزیع شد …

سوالای ادبیات عمومی سخت نبودن ؛

سؤالای املا هم همین طور

ولی من مطالعه درستی نداشتم و با تکنیک سه حذفی پیش می رفتم

قرار بود زمانای نقصانی رو در نظر بگیرم ولی خب نشد و از اون جا که آدم کندی هستم _ شاید در بیشتر موارد!! _

وقتی بیشتر از حد لازم روی سؤالات ادبیات گذاشتم …

بعد از اون رفتم سراغ عربی عمومی و هنوز همه شونو حل نکرده سعی کردم سؤالای دینی رو جواب بدم …

بعد از دینی دوباره رفتم سراغ عربی و تا به خودم اومدم دیدم فقط ده دقیقه وقت دارم و این در حلی بود که ۵۲ تا سؤال زبان دست نخورده! انتظارمو می کشیدن …

از خیر چند تا سؤال آخر دین و زندگی گذشتم و رفتم سر وقت زبان …

وقت نداشتم و باید انتخاب می کردم!

لای گرامر زبانو از چند وقت پیش باز نکرده بودم و تازه اون موقع بود که عمق فاجعهدرو درک کردم!

تو دقیقه های آخر دنبال تست لغت گشتم و هر چی در چنته داشتم …

راستش فقط سه تا سؤال زدم!!

که به درستیشونم مطمین نیستم …

البته زبان کنکور ، مشکل بود به نظرم ؛ پیچیده آورده بودن …

بعد حدود پنج دقیقه بعد سؤالای تخصصی رو جواب دادیم  

ترک عادت کرده و برای اولین بار و شاید به دلایلی … دفترچه اختصاصی رو از آخر جواب دادم ؛ به این ترتیب اولین سؤالایی که اقدام کردم جواب بدم بهشون ، سؤالای رشته مورد علاقه اول دبیرستانم بود … روانشناسی …

۷۵ درصد سؤالاشو شانسی یا از روی اطمینان جواب دادم 

( تعداد سؤالای روانشناسی ۲۰ تا بود ؛ نه ۲۵ تا ) 

بعدم بدون رعایت هیچ ترتیب خاصی به جواب دادن ادامه دادم 

سر فلسفه ریسک داشتم 

سر اقتصاد هم همین طور!

ریاضی متأسفانه از سؤالای ریاضی فقط یه دونه زدم و اتلاف وقتم اجازه برگشت نداد …

شاید نصف سؤالای عربی تخصصی مونده بود و من شاید فقط بیست دقیقه وقت داشتم 

با این ذهنیت که ضریب علوم اجتماعی برای زیر گروه مورد نظر من یکه ، سؤالا رو گزینشی انتخابدکرده و جواب دادم … شاید فقط چهار تا از سؤالا رو.جواب دادم و باقی وقتو دوباره روی عربی برگشتم 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد