مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

تأثیر … ( خوندن این پست ممکنه ناراحتتون کنه ؛ نخونید بهتره )

دو ماه پیش بود ؛

تازه با کتابا آشتی کرده بودم 

باید با هر شرایطی بود درس میخوندم … *

یه بار حین خوندن درس دین و زندگی ،

چشمم خشک شد روی جمله ای از کتاب …

اون جمله ،  پیام آیه ۲۸ سوره صاد بود

نکته ترکیبی ای که پایینش نوشته بود اشک منو در آورد.

.

.

.

امروز عمق حقیقت اون آیه رو درک کردم 

...... ( = حذف شد )

هیچ وقت این اتفاقو فراموش نمی کنم 

اتفاق دردناکی که حال من خود اتهام حساس اما واقع بین رو .........


___________________________________________

* اگه جزء معدود افرادی نیستین که از قضیه بدحالی و مشکلات دو _ سه ماهه م خبر دارن متوجه عمق حرفای الانم و تغییرات گسترده م نمیشین.

 با این وجود بازم هیچ کس علت اصلی این تغییر وضعیت یهویی رو نمیدونه و من انتظار درک شدن ندارم.

دلم پره !

دیشب زود خوابیدم ولی خواب آشفته دیدم

و بعد که باتپش قلببیدار شدم ……

دیدم اون کور سوی امیدمم دیگه خاموش شده 

.

.

.

و اما درس ...

من درسو ول کردم ؛ خیلی وقته دیگه جدی نیستم 

علتش به هیچ وجه تنبلی نیست 

همشم بخاطر نا امیدی نیست …

اینا هم بهانه نیست




# اگه هیچی نمیدونییعنی من پیش تو راحت نبودم !

این یعنی به زودی زمانی میرسه که دیگه دیره.

.

.

.


قراره دوباره بشکنم.



لطفا برام دعا کنید ؛

از توضیح مشکلاتم معذورم … 

.

.

.

خودمو به اون راه میزنمو از خودم میپرسم :

... آیا تقدیر عوض میشه ؟

دلم درد متعالی میخواد !




_________________________

بهم پیام ندین و زنگ نزنین.

پای تلفن خونه نمیام 

لطفا فقط دعا کنید 

.

.

.

برای همه تون آرزوی موفقیت روزافزون دارم 

أأمن یجیب المضطر اذا دعا و یکشف السوء...

نظرات 15 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:28

درود خواهر
خوبی؟ معلومه که نه!
اینقدر این چند روزه استرس کنکور گرفتم که حتی برای آب خوردن هم باید چند نفر دستمو بگیرن
........
کنکور همه چی نیست
کنکور معلوم نمیکنه شایستگی آدم ها چقدره
کنکور آینده رو تضمین نمیکنه
کنکور فقط یه امتحانه
کنکور معیار صحیح مقایسه نیست

پس مشکل کنکورو به بقیه مشکلات زندگیت ! اضافه نکن چون کنکور واقعا مشکل نیست
...........
فک کنم پس فردا شما کنکور داری
ایشالله یه روز آروم و بی دغدغه باشه
شما هر چی هم تلاش کردی یا نکردی یه بازه اطلاعاتی از دوران دبیرستانت داری و باید سر جلسه کنکور بهترین بهره رو ازش بگیری
...........
امیدوارم زندگی بدون غمی داشته باشی

سلام برادرم.
کلمه استرس از شما بعید بودا...
شرمنده از اینکه مجبور شدین این پستو بخونین
اتفاقاتی افتاده که ازشون خبر ندارین...
راستی کنکور فرداست! من تا چند روز پیش فکر میکردم مال ما هم بیست و پنجمه
منم بهترینارو برای شما آرزو میکنم
خیلی ممنون

sober چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:12

کنکور خر عست

کنکور بزرگ است ؟!
منظورت همین بود دیگه...!!؟

sober چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:43

نع از اون خرا که شکل اسب اند

میگفتی الاغ بهتر نبود ?
ممنون دوست با ادبم …

فاطمه چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:39

من چقد با soberموافقم
تا حالا باکسی اینقد موافق نبودم

راستش برای من اصلا تعجبی نداره!!
میخوای باهاش دوست بشی ؟
سوبر ! تو نظرت چیه جانم ؟ :)

sober چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 14:18

جواب جواب اولی:
نع الاغ با کلاس تره
کنکور حیفه الاغ باشه :|
-----------------------
جواب جواب دومی:
منم با سوبر‌ موافقم.حرفاش پرمغزه

تو که راست میگی !
سوبر کله پوک ... D:

فاطمه چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 14:46

بیخیال بحث خر فعلا رو گاو کار کنید که قراره فردا بزاد

بسلامتی باشه

sober چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 18:07

به حننننننننننننا:بی تلبیت :(
به فاطمه:گاو ما ک پسفردا میزاد.گمونم سه چار قلو هم بزاد!!
سوالاتون اگه سخت بود یا اسون یا هرجوری بود،عمومی و شیمی تون،بیا همین جا بگو لطفا!که من روز بعد سورپرایز نشم :/

هیس!!فاطمه خسته س!!
دو تا کنکور داشته امروز ، طفلک!
تا بیاد اینجا نظر بذاره من هشتمین شهرم خواب دیدم!!مگه اینکه بخواد بعد ارسال ، خودش تأیید کنه که عمرا رمزو بدم بهش!D:
تلگرامتو بچک
عمومیا سخت نبودن … قرابت معناییا آب خوردن بود … عربی عمومی بد نبود … بعضی سوالا مشکل داشت … بعضی سوتی بودن و...
امیدوارم موفق باشید تو آزمون فردا ؛)
فردا عصر میبینمتون
شبخوش!!!!
(هفت شب )

sober پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 20:14

منم کنکور دادم امروز مث که :|

حواسم نبود …

اسما شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:01

فکرکنم نیازمند12شب ببعد هستم://

سلام
نت ندارم شرمنده

اسما یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 00:24

منظور چیز دیگری بود:D
بهتر:D

فکر کنم نگرفتم :/
شت گولین ؟!

اسما دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 14:17

هیچ ما اگول
مو شی(چیزی نیس:) )
درواقع مهم نیس...

اسما چی میگی که کنکورو گنداندم!!
تو چیکار کردی خانم …

اسما دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 14:51

همبن الان پستای منو کنکور همین الان دوهویی تو خوندم
به سرم زده منم وبلاگ بزنم و شروع کنم به نوشتن...
امیدوارم نتیجه ش از اونی که فکر میکنی بهتر باشه

سلام اسما
منم همین الان فهمیدم یه پارتو سه بار ارسال کردم!!
یه بار مطالب خودمو دیر خوندم ببین چیکار شد!!
شاید تنها کسی باشی که اونا رو خوندی…
عالیه! این کارو بکن …
آدرسشم اول بده به من

امیدوارم نتیجه کنکورم باعث آبرو ریزیم نشه!!همین.
ممنونم

اسما دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 15:26

بریم پشتیبانی
این کامنتارو هم بحذف:)

کامن تأیید شده برگردانده نمی شود!!
نت ندارم
با دیتام
۱۲ ت شارژ از پریروز استفاده کردم

اسما دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 18:32

آها یادم رفت
باشه

اسما…نظر گذار وحده!!
شاید فردا هم نت نداشته باشم …
قرار بود چی به هم بگیم ؟! D:
Konkour?!

اسما دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 20:21

نه.چیز خاصی نبود...همینجوری گفتم..
که پشیمان گشتیم:)

:/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد