مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

کلاس زبان

خانم مرد خدا پیغام داده نه شب آنلاین شم 

راجب کلاس زبانه …

کی میاد ؟

من تنها دلم نمیخواد برم 

و به احتمال ۹۰ % این کارو نکنم

.

.

.

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:47

سلام
بابت حرفات واقعا منقلب شدم
ولی خوب منو چه به نصیحت وهمدردی
وتوهم حتما بش نیاز نداری
لطف کن زنگ زدم جواب بده ستاره سهیل!می خوام بدونم برنامه چیه
هر وقت از کار اینا سر در اوردم بهت خبر میدم

سلام جانم
ممنون از اینکه بفکری الان میگه من و این حرفا با هم غریبیم:/ )
همینجا بگو... زنگ بزنی نیم ساعت صحبت میکنم هه … توکه اینو نمیخوای؟!
جدی زنگ نزنی بهتره
جمعه شاید بابام نباشه...خبرشو بده ممنون

فاطمه چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:35

الان فردابا ما میای یا نه ؟

نه... فردا تو با ما بیا
پس فردا یکاریش میکنیم

فاطمه چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 14:41

من واسه هر دو روز بغل دستم واست جا رزرو کردم فردا هم با خونواده میرم

قرار نیست خودمو شرمنده کنم!!
فردا بیا با ما تا ما فردا بیایم با شما!
ما = من

فاطمه چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 17:56

فکرشم نکن

باشه...
چی راجبم فکر کردی!?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد