مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

شارژرای یو. اس. بی …

میدونید چرا ازشون خوشم نمیاد ؟
چون وقتی سیمشونو میکشی از پریز درشون بیاری دو شاخه شون به برق میمونه !!:/
و این یعنی ۱۵% مصرف برق !! … ( -_- )
.
.
.
تنبل و خسیسم خودتی 

_______________________________________________
شاید باورتون نشه ولی من رو مصرف برق حساسم !!
رو مصرف آب خب نه متأسفانه :(



سایز و رنگ فونت بعدا اصلاح میشه
(مقدور نیست و این محدودیته )
نظرات 1 + ارسال نظر
sober دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:54

من فوق العاده به مصرف آب حساسم
نمیذارم مامانم حیاطو بشوره.میذاشت وقتی میرم مدرسه میشست خخخخ

ههه مامان منم کارایی که من دوست ندارمو قایمکی انجام میده
من خودمم آدمی نیستم با گرایش به اسراف
وقتایی که دغدغه فکری دارم حواسم نیست و مصرف آبم میره بالا
دغدغه های فکری هم وسواس میاره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد