مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

اطلاعیه ) نتیجه نظر سنجی " به مکنونات مکتوب چه نمره ای میدی ؟ "

نتایج نظر سنجی اخیر ،

به صورت " قابل رؤیت " تغییر وضعیت داد 

از همکاریتون ممنونم 

.

.

.

با توجه به شناختی که نسبت بهتون دارم میتونم ادعا کنم بیشتر رأی دهنده ها و نمره هایی که دادنو به راحتی آب خوردن میتونم شناسایی کنم !! خواستین حدس بزنم فقط کافیه اشاره کنین 


برای اثبات ادعام فعلا اینو داشته باشین : یه نفر از اونایی که نمره ۹۰_۸۰ به احتمال زیاد آشنای مجازی سه ساله ، آقا Saeed هستن 

اونی ام که نمره ۷۰_۶۰ داده فاطمه ست 

.

.

.

هر کی دوست داره رأیشو علنی کنه ببینیم کیا شایستگی یا روحیه معلم شدنو دارن !! 

نظرات 8 + ارسال نظر
saeed سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:56

سلام
حتما بعد کنکور هستم توی تلگرام
مزاحم خواهم شد

سلام
مزاحم "خواهید شد "؟ مطمینید ؟ :/
این جور مشاوره گرفتنا غم انگیزه

فاطمه سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:33

۶۰تا۷۰
من دادم
واقعا
زیاد دادم خداییش
معلومه با ارفاق دادم

حدسای من ریشه دارن
نخیر شما پر رو تشریف داری
میای نظر درست حسابی که نمیذاری هیچ
دم از ارفاقم میزنی

فاطمه سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:45

من این همه مدت دربه درم دست تو بهم نرسه بابت تهدیدت نگران بودم ولی میبینم دوست گلم منو شرمنده کرده
من یادم نیست چند دادم ولی با شناختی که از خودم دارم.....

آها ینی من اشتباه قضاوت کردم و انتظارم بیشتر از حد لازم بوده ؟!
لازمه این شعرو بخونم ؟! :
ما ز یاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود آنچه می پنداشتیم ؟ :/

فرزانه سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 13:51

اون یک رای 90تا100 منم ها.

واقعا ؟
فکر میکردم مهریه
باریک الله
دوست نداری معلم شی مگه نه ؟
ممنون

فرزانه سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 13:55

راستی سلام

سلام

sober سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 18:06

حدس بزن من چند دادم ^_^
هرچند فک کنم با ای پی کاربرا حدس میزنی،نه؟

تو که نابود کردی هرچی رشته بودیمو !!!!
.
.
.
خیلی با جنبه م مگه نه ؟
نه نظر سنجیا آی پی نشون نمیدن
میخوای بگی قبلا رأی نداده بودی ؟ :[
حواسم به تو نبود !

ببینم تو فیلتر شکن داری ؟

sober سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 22:23

استغفرالله
من ساکن آلمانم عزیزم...

برو از خدا بترس !! :/

sober چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:03

چرا بترسم؟
اتفاقا میرم بی حجاباشونو با تسبیح میزنم تو سرشون.امر به معروف شن
همه جا به فکر اخرتمم

به به:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد