مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

دستاویز عقلانی

... « از گناهانم گریزانم ؛

ولی آن ها به دنبالم

چه خواهم کرد من آخر ؟

چه خواهد کرد پنهانم ؟!

از آن روزی که من رفتم ،

به دنبال خطاهایم

چه رخ داده ست بر من ؟

ــ بر من مفلوک ــ

که هر آیینه می ترسم ؟

... نادانم ؟ نمی دانم !

ولی ای کاش قادر بود

من را نیز بخشاید

ــ نادانی ــ *

ولی آیا

حاضر بود

« دستاویز ، عقلانی » * !؟ »


۸ | ۱۱ | ۹۴


_____________________________

* منظور اینه که کاش « نادانی »

 [ مشروط به اینکه نادان باشم ]

 بتونه باعث تبرئه من بشه


* اشاره به یکی از آیات قرآن


پاسخگوی انتقاداتتون هستم

.

.

.

این شعر بداهه ضعیفیه که ۸ | ۱۱ | ۹۴ گفتم

این پست ، به صورت چرک نویس در اومده بود تا ویرایش بشه

ولی الان فقط تاریخ مطلبو عوض کردم


پی نوشت :

بخوام شعرو تغییر بدم از کلمه "می ترسم "به بعد حذف میکنم 

دستاویز به معنای "بهانه " ست

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:56 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام
بابا این پستا رو به زبون فارسی بنویس آدم یه چیزی بفهمه

سپنتا چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 18:39

واقعا لذت بردم از شعرت ..... خیلی خوب از نادانی استفاده کردی

خیلی ممنون

sober چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 19:16

بح بح استاد
دست راستت رو سر‌ ما جماعت بی ذوق

ولی استعداد از ذوق مهم تره که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد