مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

کند ذهن …

وقتی ازم پرسید رمز تبلتم چنده 

یه لحظه رفتم تو فکر که رمزش ۱۲۳ بود یا ۱۲۳۴ !

که دیدم با افتخار و تحسین گفت : زدم !! دیدی از دفعه قبل یادم بودم !؟

با یه نگاه عاقل اندر سفیح بهش گفتم : حالا مگه چی بوده ؟! ۱۲۳۴ ! مکث منم بخاطر این بود که رمز لپتاپ ۱۲۳ و رمز تبلت ۱۲۳۴ _ه

وقتی برای دومین بار ازم خواست الگوی گوشی مامانمو براش بزنم گفتم : خودتون یاد بگیرین دیگه …

با تأسفی که نشون می داد با این مسیله کنار اومده جواب داد : من کند ذهنم ؛ یاد نمی گیرم 

گفتم : نه …  تلقینه ؛ سعی کنین یاد بگیرین … ( الگوش Z انگلیسی بود و من ندیدم دقت کنه و بخواد یاد بگیره … ) 

کلی با گوشی مامانم بازی کرد و گذاشتش کنار 

عصر ازم خواست الگوی گوشی بابامو بزنم تا باهاش بره تلگرام 

منم براش زدم …

بار دوم خودش زد ؛

دوباره ذوق کرد که یاد گرفتم !

من که کنارش نشسته بودم فقط به گوشی نگاه کردم و بعد دوباره مشغول شدم

سرم گرم کار خودم بود

 یه لحظه بهش نگاه کردم دیدم دوباره درگیر الگوی همون گوشیه 

اون موقع بود که عمق ناتوانیشو درک کردم …

اون واقعا کند ذهن بود …

.

.

.

دیگه نتونستم اونجا بشینم 

نمیخواستم بفهمه دارم بهش نگاه میکنم و ضعفشو دیدم 

پاشدم رفتم اتاق رو برویی ؛ اتاق رسول …

راجب نتیجه تلاشش کنجکاو بودم 

از اتاق به سمت آشپزخونه رفتم بیرون

میتونستم ببینمش 

هنوز پشتش به من بود ؛

هنوز داشت الگو رسم می کرد …

.

.

.


نظرات 2 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:03

به سندروم بچه های کنکوری مبتلا شدین
تقریبا (اکثر) کنکوری هایی ک میشناسم به حواس پرتی بیش از حدی دچار شدن
مثلا در جمعی راجب چیزی صحبت میکنن ولی اون اصلا ازون بحث هیچی نمیفهمه ( انگار تو باغ نیست )
یا هزار و یک کار خانواده بهش محول میکنن اکثر اونکار ها رو فراموش میکنه انجام بده یا اصلا متوجه نمیشه قرار بوده چیکار بکنه
در کل بسیار طبیعیه

ممنون بابت امیدواری
نمیدونستم خصوصیت خاص کنکوری هاست
علتش فکره نه ؟ من تابستون گذشته هم خیلی فراموشکار شده بودم
ممنون از توجهتون
... اوضاع بر وفق مراد هست ؟

سعید چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:09

چرا میگن ماه رمضون نمیشه درس خوند؟
بلی بسیار بر وفق مراد است ممنون
بله از فکر زیادیه وقتی در عین حال به چند چیز فکر می کنیم مغزمون قابلیت درک همه پیام ها از همه قسمت های بدنو نداره
ی جور الویت بندی میکنه و بر اساس الویت پاسخ میده
واس همین میگن با تمرکز بیشتر بهترین نتیجه رو توی آزمون میگیرین

خیلی هم عالی … فکر کنم بتونم استراتژی جدیدتونو حدس بزنم ! (:
که اینطور ؛
چه بد …
ولی جالبه …

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد