مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

نقل قول های دوستان و آشنایان مجازی و غیر مجازی ...

« برای همینه که بهتون میگم بنظر من شما رتبه تک رقمی میشین چون که طبق شناختی که تو این مدت از حضرت عالی کسب کردیم ، شمارو شخصی فرهیخته و با شخصیت و کاملا مسلط به خود می دونیم لذا توی این زمینه فکر نکنم مشکلی داشته باشید... »

 آشنای سه ساله مجازی_۱۰تیرماه۹۴ 

.

.

.

« به درست برس مزاحم نمیشم چون قراره رتبه ت سه رقمی بشه شبت پر ستاره بای »

نجمه_فروردین ماه۹۵

.

.

.

« تمام میشه شما غصه نخور فوقش تا هر جا رسیدی میخونی و امتحانم میدی و قبول میشی قبول هم نشدی این همه آدم ۲و۳سال پشت کنکور میمونن و بعد تو بهترین دانشگاه قبول میشن و می ارزه

 ولی اینو بدون که من به تو امید دارم که قبول میشی »

نجمه_فروردین ماه۹۵

.

.

.

من : شاید دلسرد شدن معنایی برات نداشته باشه ... ولی من هراس این رو خواهم داشت ( که نا امیدش کنم )

«_ « ولی من هراس این را دارم که تو مهمونی قبولیت چی بپوشم حان خانم »

نجمه_فروردین۹۵

.

.

.

« « خیلی خوشحالم که با این حرفام میتونم امیدوارت کنم به خودم افتخار میکنم »

_ « خیلی » افتخار کن و البته همیشه همینطور صادق باش

من همیشه صادقم و به توصیه ت حتما عمل میکنم »

من و نجمه_فروردین ماه۹۵

.

.

.

درجواب قسمت آخر پیامم که : 

_ « سخت جانی را بین ؛

که نمردم از هجر ...

مرگ صد بار به از

بی تو بودن باشد »

حمید مصدق


جواب داد :

_ « از دوست داشتنای دروغی بدم میاد...منک واقعا از ته ته دلم عاشقتم..ببخش مزاحم شدم خدافظ »

نجمه_فروردین ماه۹۵

.

.

.

« چرا همیشه به گذشته فکر میکنی فراموش کن تو اولین کسی نیستی ک اشتباه کردی »

نجمه_اردیبهشت ماه

.

.

.

« عزیزم همه اشتباه میکنن اگه قرار باشه همه خودشونو اینطوری عذاب بدن که دنیا پر میشه از آدمای افسرده و ناراحت »

از هم کلاسی ها ... اردیبهشت۹۵

.

.

.


« تو دختر شجاعی بودی اینقد ضعیف نباش اشتباهتو قبول کردی پس بذارش کنار و از نو شروع کن »

شخصیت قبلی_اردیبهشت۹۵

.

.

.

« میدونی اگه کنکور قبول شی چه قد موقعیتای بهتری میتونی بدست بیاری تو باید به داشتن پدرت افتخار کنی تون تو رو حمایت میکنه پس بشین همون برنامه ای رو که ریختی ادامه بده »


« آره واقعا تو حرف ساده ست نه تو عمل . ولی تو با بقیه همکلاسیا فرق داری تو برا هر حرفت سند میاوردی »


« قول بده تا آخر امتحانا خود قبلیت شی تا باهم برا کنکور بخونیم قبوله؟ »


ا« از همین فردا شروع میکنیم دیگم نبینم حرفای ناراحت کننده و غمگین زدی »


« چرا از فردا از همین الان برو بشین زبانو بخون البته شما زبانو فوت آبی استاد.میشینی زبانو میخونی به هیچی ام فکر نمیکنی »

 « من بهت اعتماد کردم »

هم کلاسی_اردیبهشت ماه۹۵

.

.

.

( وقتی گفتم « چیز خاصی نیست » و « لطفا فراموشش کن » پرسید :

« چرا نمیگی چرا حالت خوب نیست ؟ 

من نمیدونم چته و تو هم نمیگی چرا اینقد مبهمی دختر ؟ »

Sober_اردیبهشت۹۵

.

.

.

« توی اون حجم از رفقات جایی ندارم دیگه مزاحمت نمیشم »

Sober_اردیبهشت۹۵

.

.

.

 « حس بی عرضگی میکنم از اینکه نمیتونم کمکت کنم »

دوست همیشگی_Sober_اردیبهشت۹۵

.

.

.

« حنا اونقدر نا امید نباش از فرصت هات خوب استفاده کن 

یه ساعت خوندنم یه ساعته فقط خوب برنامه ریزی کن منم دعا میکنم به چیزی که میخوای برسی 

انشاالله موفق میشی »

زهرا ایزدی_فروردین ماه۹۵

.

.

.

و و در آخر این تشویق بسیار ارزشمند که : « تلاشتون تحسین برانگیز بود »

از  طرف برادر عاقل سنی مذهبم _ جناب آقای فاضلی

درست تو موقعیتی که هیچ انتظاری نداشتم ...

فکر نمیکنم هیچ وقت هیچ جواب مناسبی برای قدر دانی از زحمات بی منت ایشون در زمینه درسی و مشاوره ندارم و تو جواب جمله بالا هم فقط تونستم سکوت کنم ... 

و قراره تا مدت ها سپاسگزار لطف ، تواضع و وقتایی که بدون چشم داشت صرف کردن بمونم !

البته امیدوارم بتونم یه روز جبران بکنم ...

.

.

.

_______________________________________

و این منم ؛

شرمنده همه ...

.

.

.

در مورد رمزدار کردن یا نکردن این مطلب ، یکم با خودم کلنجار رفتم

رمز دار کردن بخاطر برداشتای حتمی و رمز نذاشتن بخاطر دلخوشیم به این باور که میدونم به طور کلی دوستان می دونن من چه جور آدمی بودم و تا حدودی میدونن چه اتفاقایی افتاده

و  من ذاتا ضعیف نشدم ...

بر اگه اخیرا خلاف عادت ، درد دل کردم  بر حسب « نیاز » بوده و دیگر هیچ ...

( چیزی که قبلا شاید یک بار در سال اتفاق می افتاد )

علت اینکه بعضی از دوستان کمی ملاحظه کار شدن چیه برام قابل درکه ...

میتونم خودمو به این  خاطر که ناخواسته جو رو تغییر دادم مقصر بدونم ولی میدونم این رفتارشون مقطعیه 

و من این توانایی رو در خودم می بینم که یه روز این راز دلا رو _ که عنوان بهتری نمیتونم براش بکار ببرم _ از یاد دوستان ببرم

و البته جبران کنم ...

از همینجا و از صمیم قلبم از همتون ممنونم


_________________________________________

خوشا من که شوق هزاران کندو با من است ...

# فریدون مشیری 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد