مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

من …

سلام !

گویا بعضی از دوستان بخاطر غیبتم ، از بروز شدن دوباره وبلاگ قطع امید کردن ! شایدم مشغول کارایی مثل درس خوندن هستن ! D;

خب شرمنده از اینکه یه مدت نبودم ... چند وقت گه نت نداشتم ( جا داره بدونید پست مربوط به آمار وبلاگ رو  از کافی نت نوشتم ! )

و بعدم مشکلاتی مثل افتادن گوشی بنده تو آب و …

( هرچند بعضی از دوستان خودشونم جوابگو نبودن )


و اما جریان این پست !

 این یه نظر سنجیه و مثل بیشتر برچسب های وبلاگ ، بر محوریت متکبر ترین ضمیر شخصی ! ( = من )

و خواسته ای که از دوستان دارم :

لطفا به این چند تا سوال  ، جواب بدین :

۱. بارز ترین خصوصیت ظاهری من ? ( منظورم خصوصیت اخلاقی ایه که با دیدن ظاهرم برداشت میشه )

۲. بارز ترین خصوصیت درونی من ? 

۳. تکیه کلام/ تکیه کلام ها م ?

۴. شعارم ? !

۵. توصیه ت به من ?

۶. شغل ، رشته و آینده ای که مناسب منه ?

7. منو به یه وسیله یا چیز تشبیه کن ...

و ... همینا !


میدونم بعضیاتون چقدر شوخ طبع هستید !

 پس لطفا جدی و مثل همیشه صادقانه جواب بدید

_ حتی شده بی نام و نشون ! _

پیشاپیش ازتون ممنونم


مخاطبان :

فرزانه _ فاطمه _ سوبر _ فاطیما _ زهرا _ اسما _ افسانه و اشخاصی که به اندازه کافی میشناسنم

( البته اینم اضافه کنم : قسمت تکیه کلام از همه چی برام مهم تره D: )


نظرات این پست ، دیر تر از حد معمول تأیید میشه

و خودتون دلیلشو میدونید D;


و اما هدفم از نوشتن این پست !

نمیدونم ... شاید نوشتنش چندان جالب نباشه یا جواب دادن به سوالای بالا یکمی سخت بنظر برسه اما ...

میخوام ببینم دوستای صمیمیم بعد این همه دوستی ، چقدر ازم شناخت دارن ...

.

.

.

فعلا امر دیگه ای ندارم D:

منتظر نظراتتون هستم


نظرات 1 + ارسال نظر
:| دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:16

۱. بارز ترین خصوصیت ظاهری من ? ( منظورم خصوصیت اخلاقی ایه که با دیدن ظاهرم برداشت میشه )
جواب:موقر
۲. بارز ترین خصوصیت درونی من ?
جواب:تودار
۳. تکیه کلام/ تکیه کلام ها م ?
جواب:تکیه کلام در خاطرم نیست ولی به گمانم علاقه وافری به آن شکلک چپ چپ نگاه کردن و پوزخند زدن تلگرام دارید!
۴. شعارم ? !
جواب:در جست و جوی اتوپیا!!!!(از رفتارتون برداشت میکنم!)
۵. توصیه ت به من ?
جواب:
1)دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ
ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ
2)حوزه نروید
۶. شغل ، رشته و آینده ای که مناسب منه ?
جواب:روانشناسی
7. منو به یه وسیله یا چیز تشبیه کن ...
جواب:گل[خیلی حساس هستید]

سلام
باید بگم خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم
و درست وقتی دومین توصیه رو خوندم شوکه شدم
و جمله آخر ...
بهتره چیزی راجبش نگم ...
.
.
.
خیلی ممنون
لطف بزرگی بود

مشکل من این بود ...
زمانی که خوب بودم افراد مورد قبولم از ویژگیای خوبم برام نگفتن تا متوجه باشم
حق با شماست
ولی این حساسیت بروز و ظهور خارجی نداره ؛ منظورم تو دنیای واقعیه ...
و این همون چیزیه که به دنیای مجازی جذابیت میده
باعث افتخاره که اولین نظر این پست از طرف شما(!) بود
مجددا ممنونم
دستم مثل همیشه برای جبران کوتاهه
و اتوپیا !!! یه خیال واهی


___________________

و جوابی صمیمانه تر :
ممنون از وقتی که گذاشتی ...
دوست شرلوک مآب من !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد