مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

ιllιlı در سایه ایزد تبارک ، عید همگی بود مبارک ιllιlı

سلام دوستان

متاسفانه شارژ نتم دیشب تموم شد ؛

نتونستم پیش از موعد ارسال کنم


این پست مال دیشبه :


شارژ نتم بزودی قطع میشه

سال نو رو مجبورم « پیشاپیش » تبریک عرض کنم

خب سال 94 برای من سال خوبی نبود

ـ نه اینکه ناشکر باشم ـ

چون اتفاقات ناخوشایند زیادی برام پیش اومد

از اینکه این چند ماهه خواننده وبلاگم بودید ازتون ممنونم

مختصر و مفید ... « عیدتون مبارک » !


این شعر زیبا هم ،

تقدیم شما ...


... هرچه را ویرانگر پاییز در هم ریخت ، غارت کرد و برد

هر چه را سرمای دی یک سر به نابودی سپرد

وانچه را کولاک بهمن ، زیر پای خود فسرد ...

باز می سازد بهار !
تار و پودش تشنه ی سازندگی است ؛
در نهادش نیرُوی جان آفرین زندگی است !
با نسیمش هرچه خواهی ،

سبز و سرخ و رنگ و بوست ؛

وین همه آبادی و شادی از اوست ...


بوی جان می آید اینک از « نفس های بهار »
دست های پر گل اند این شاخه ها بهر نثار
چون بهار ای همسفر!

ای راهی این رهگذار !
« همتی سازنده از جان نفس هایت برآر » !


با پیام دلکش « نوروزتان پیروز باد »
با سرود تازه « هر روزتان نوروز باد »
شهر سرشار است از لبخند ؛
از گل ، از امید ...

تا جهان باقی است این آیین ، جان افروز باد !


سال خوبی براتون آرزو می کنم

.

.

.


التماس دعا

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


خوش بحال کوهبید ...

درخت سر سبز سرشار از امید


حنــّــا . ج 


نظرات 3 + ارسال نظر
ریآنا سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 20:48 http://ry-ana.blogsky.com/

سلام حنا جان...!
ببخش...
روزا خوب نیست...
اما سال نوت مبارک...

سلام ری آنای صبور ...
خوش اومدی
به امید روزای بهتر ...
کاش منم میتونستم بهت تبریک بگم
متشکرم

ریآنا سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 23:12 http://ry-ana.blogsky.com/

ازت ممنونم حنا جان...!
هیچوقت غم تمومی نداره...!
بعضی داغ هاتا همیشه روی قلب آدم میمونن...!
اما ممنون از همدردیت...

کاش کاری کرده بودم ...
درکت میکنم دوست من
ولی مطمئنا اونی که دردو داده ، درمانش رو هم میده
خواهش میکنم
دوباره تسلیت عرض میکنم

sober جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 22:38

سلاااام

سلام D:
الان مثلا اختفا کردی ؟
خوش اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد