مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

☃ فاطمه جان ، تولدت مبارک ☃

  ❂ در شبان غم تنهایی خویش ،

عابد چشم سخنگوی تو ام !

من در این تاریکی ،

من در این تیره شب جان فرسا ،

زائر ظلمت گیسوی تو ام


❂  گیسوان تو پریشان تر از اندیشه من ؛

گیسوان تو شب بی پایان ،

جنگل عطر آلود ،

شکن گیسُوی تو ،

موج دریای خیال ...


کاش با زورق اندیشه شبی ،

از شط گیسُوی مواج تو من ،

بوسه زن بر سر هر موج گذر می کردم ...

کاش بر این شط مواج سیاه ،

همه ی عمر سفر می کردم !


من هنوز از اثر عطر نفس های تو سرشار سرور ،

گیسوان تو در اندیشه من ،

گرم رقص موزون ...

کاشکی پنجه من ،

در شب گیسُوی پر پیچ تو راهی می جست

چشم من ، چشمه زاینده اشک ...

گونه ام بستر رود !


کاشکی همچو حبابی بر آب ،

در نگاه تو تهی می شدم از بود و نبود ...

وای باران ،

باران ،

" شیشه پنجره را باران شست ...

از دل من اما ! چه کسی نقش تو را خواهد شست ؟! "


این شعر زیبا تقدیم به « تو » ...

دوست  ناب همیشگی !

کسی که تو مقطع پیش دبستانی باهاش همکلاسی شدم و چند سال بعد تو سن ۱۳ سالگی دوباره با هم همکلاسی شدیم

ولی [ صمیمیت ] دوستیمون فعلا فقط ۲ ساله ست !

بنابر این از صمیم قلبم امیدوارم هر اتفاقی که نتیجه کنکور رقم بزنه ، بازم این ارتباط ادامه پیدا کنه

« همیشه بیادتم ؛ یادم کن لطفا »

و اما ...

« هرگز لبخند را ترک نکن ! حتی وقتی ناراحتی ... »

چرا که ...

« آرزویم همه سرسبزی توست ... دائم از خنده لبانت لبریز ! هستی ات پر گل باد ... »

.

.

.

 # تولدت مبارک #  ...

امیدوارم از نتیجه کنکورت کمال رضایت داشته باشی و در کل هجده سالگی پر باری ...



با اجازه محتوای کادو رو قرار میدم


لینک عکس


لینک عکس


( پست کادوی مهری هم بروز شد )


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فاطمه چیزی راجب کادوپیچی سیم ثانیه ای شنیدی ؟ < !

زمان ارسال نهایی پست : 4:48


نظرات 1 + ارسال نظر
فرزانه جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 18:06

اسفندی
بهترین پدیده خداست...
چون خدا بهترین هارو آخر میاره... خواهر گلم تولدت مبارک به امید موفقیتت در کنکور

سلام فرزانه عزیز !
جمله قشنگی بود نگهش میدارم سال دیگه بش میگم
تو هم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد