مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

.:: اطلاعیه ::. !

به چند عدد ( ! ) خوش خط جهت نوشتن کارت های دعوت مراسم برگشت پدر و مادر از سفر  به دیار  ... نیازمندیم !

.

.

.

صرفا از طرف « خودم » البته ! :d


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی نوشت :
چند دقیقه پیش خانم عربی زنگ زد گفت بیا مهد ، گفتم شرمنده نمیتونم  ( تعارف که ندارم D: )

از دستم ناراحت شد

گفتم بعدا جبران می کنم

گفت الان لازم دارم :|


نظرات 3 + ارسال نظر
ریآنا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 22:35 http://ry-ana.blogsky.com/

سلام حنا...
شاید حسش نکردم که نوشتم...!
من جزو اون دسته از آدمهایی هستم که تا کارد به استخونم نخوره صدام در نمیاد....!

سلام ...
خب سعی کن حسش کنی !
خیلی نشانه ها هست !
حتما همینطور بوده وگرنه گفتن همچین چیزی خیلی عجیبه ...
یاهو نمیای ؟

http://maknunat-e-maktub.blogsky.com/1394/11/19/post-108/-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D9%85-#comments

سعید دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 00:11

سلام .. بله قراره این نوروزو دوران طلاییم بدونم و ی استارت عالی بزنم برای رسیدن ب ... و برناممو گذاشتم تا یادم بمونه قراره چیکار کنم . دو روز میشه عالی طبق برنامه رفتم روزی هفت ساعت شده .

سلام
خیلی هم عالی
منم به احتمال زیاد 2 ی عید برم اعتکاف علمی
امیدوارم رضایتتون روز افزون باشه

فرهنگ سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 15:39

سلام چشم شما روشن خدا رو شکر مادر و پدرت دارن بر می گردن.
کار خوبی کردی،دیگران باید شرایط امسال شما رو درک کنند و وقتت رو نگیرن

سلام
چقدر امروز این جمله رو زیاد شنیدم !
خب بله ؛ ولی دیگه واقعا در این مورد وقت نداشتم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد