مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

برنامه ریزی به شیوه خودم ...

سلام

در حال نوشتن یک برنامه بلند مدت هستم

باید روزی حداقل ۷ ساعت و حداکثر ۱۷ ساعت درس بخونم ( = خر بزنم :| )

.

.

.

از اونجا که اومدن پدر و مادر از سفر زیارتی یک روز جلوتر افتاد ، باید دو تا امتحان روز سه شنبه رو امروز و فردا بخونم ...

... ولی امان از تصمیمات یهویی بر سر نمره مستمر !

آخه نمره ۱۶ _ با احتساب صفر ! _ خیلی نمره بدیه که همت کردین جبران کنین ?!

درسته ؛ دارم سرزنش میکنم


با این وضعیت دیگه واقعا انتظار ندارم خانم عربی ازم توقع نداشته باشه دوشنبه برم جشن سبزه ها کمکش !!!




نظرات 1 + ارسال نظر
سعید شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 13:21

هفت ساعت خر زدن نیست
17 ساعت خر زدنه

با این حساب فکر کنم اشتباه کردم
ــــــــــــــــــ
# ویرایش شد #

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد