مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

نتایج پیشرفت تحصیلی اومد ...

بازم چیزی نشد که انتظارشو داشتم

هرچند همه چی حاکی از پیشرفت بود

عربی و ادبیاتو اول شدم

.

.

.

و در کل : سوم ...


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


... سه شنبه مدرسه بهمون یه عیدی داد ... 

هفته اول بعد عید تا نزدیکای امتحانای نوبت اردیبهشت ، امتحانای مستمر سال چهارم به شرح زیر ...


16 / 1 ... ادبیات عمومی

18 / 1 ... معارف

21 / 1 ... زبان

22 ... جغرافی

24 ... ریاضی

25 ... فلسفه

28 ... ادبیات تخصصی قافیه ـ عروض ـ سبک شناسی و نقد ادبی )

31 ... تاریخ

4 ... عربی

7 ... جامعه شناسی نظام جهانی ( علوم اجتماعی )


محدوده تعیین شده هم : کل کتاب ...

فرصت خوندن فلسفه ست که منو کشته

( درسی که امسال هیچی از خوندنش نفهمیدیم ؛ در حالی که نوبت اول نمره های خوبی ازش گرفتیم  ... )

درست مث یه جک بی مزه میمونه

مث صفرای قشنگی که روز سه شنبه از طرف دبیر « علوم اجتماعی » بخاطر هماهنگی تو درس نخوندن ـ حداقل به این خاطر که [ مثلا ] روز آخره ـ جلو اسم همه مون تو دفتر نمره کاشته شد ...

هرچـــــــــــند قرار شد سه شنبه هفته دیگه با بدبختی جبران شه که مبادا نمره مستمرو بیاره پایین ...

ای کاش دردمون نمره مستمر بود ... 

.

.

.

ولی « چرا خودش کتابو تموم نکرد ؟ »

( یک درس و نیم ـ تدریس نشده ـ موند ... )


نظرات 3 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 22:49

عربی شاهکار کردین
درست مث صفرای قشنگی که روز سه شنبه
قبول کنین صفر گرفتن گاهی خییییییییلیییییی حال میده
ی سوال پیش اومد ... هیچ چهارمی اینجا دنبال نمره مستمر نیست
در جریان مدارس نمونه خواف هم هستم حتی دانش اموزا برای امتحانای کلاسیشون اگه از برنامشون خارج باشه یا تشریحی باشه نمیخونن ...
واس ما ک همون پایانی و نهاییشم ب قصد قبول شدن یک ضرب رفتیم اخه تاثیری نداشت توی کنکور
حالا هم گیریم تاثیر داشته باشه تاثیر مستمر کجاس

درمورد عربی خودم نظرم اینه که نه من کار شاقی کردم و نه « سخت » بود
در مورد صفر ولی بهتره هیچی نگم
به قول خودتون ماها چوب دختر بودنمونو میخوریم وگرنه من نوعی هم جرأت جسارت پسرا رو دارم
برگزاری امتحانای مستمر میتونه به یادگیری درسا کمک کنه
ولی نه وقتی بدون ملاحظه تعیین وقت بشه و آدمو دو هدفه کنه
من از فردا باید بشینم دوباره برنامه ریزی کنم
ولی روحیه م مناسب نیست
بخاطر همین مستمره باید سه شنبه هفته بعد تا صبح بیدار باشم
یعنی همون روزی که پدر و مادرم از سفر زیارتی بر می گردن ...

sober شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 15:20

وبلاگت بوی کنکور میده
استرس گرفتم

امیدوارم این استرسه بزودی جای خودشو باضطراب بده

sober سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:36

جدا مرسی :|

خواهش :/
ولی اضطراب خوبه که !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد