مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

این وبلاگ ...

این وبلاگ یه وبلاگ شخصیه که بیشتر مطالبشو برای کسایی می نویسم که می شناسنم ( کسایی که به هر نحوی با من در ارتباطن )

همه جا نمیشه آدرسش رو گذاشت ؛

.

.

.

خیلی وقتا خجالت می کشم از اینکه هفده سالمه و بچه دبیرستانی ام


نظرات 3 + ارسال نظر
kilgharrah جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 20:43 http://kilgharrah.blogsky.com

افتخار کن به این که دبیرستانی ای و هفده ساله.
قدر بدون که هنوز این همه جوونی و می تونی حال کنی.
می تونی بزرگ نباشی. مثل آدم بزرگای چندش.
با سنت حال کن.
می تونی هنوز آب نبات چوبی بخوری و کسی چپ چپ نگاهت نکنه.
می تونی رو جدولای خیابون دستات رو باز کنی و آکروبات بزنی و کسی بهت نگه خرس گنده. می تونی هر وقت دلت خواست گریه کنی و کسی بهت نگه خجالت بکش بزرگ شدی!!!
شده به خاطر من یکی که حاضرم همه چیم رو بدم بازم بشم هم سن تو؛
قد بدون جدا.

فرهنگ شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:02 http://www.2kooleposhti.blogsky.com

اتفاقا بچه دبیرستانی بودن خیلی هم کلاس داره، من که عاشق همون سن و سال و همون دبیرستانی بودن هستم.

سلام حالتون خوبه ؟
به همه حق میدم این دورانو دوست داشته باشن ! منم دوست دارم ؛ ولی دیگه یکنواخت بودن جالب نیست ... « اگه قرار باشه تموم شه خب زودتر تموم شه بره دیگه ! »
من مقطع سوم دبیرستان و سوم راهنماییمو دوست داشتم
متأسفانه سال چهارم اصلا لذت بخش نبود ...

عبدالله یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:19 http://moezeh.blogsky.com/

سلام ممنون که اعتمادکردی و نشونی ی خودت رو برام گذاشتی این مطلبت رو دقیق خوندم خوب بود .خوشم اومد از نحوه اداره ی وبلاگت شاید در آینده اگر فرصتی باشه بنده هم کمی به این سمت برم که از خاطراتم بنویسم اما فعلا کمی دستم بنده و احتمالا یه مسافت طولانی در پیش داشته باشم . شاید از این سفر که برگشتم مقداری از اتفاقات رو نوشتم.مطالب دیگرت رو هم خوندم ولی ببخش که فقط برای این مطلب نظر دادم .در زمینه دفاع مقدس اگر مطالعه می کنی کتاب تپه های جاویدی رو پیشنهاد می کنم . اگه پیداش نکردی می تونم برات ارسال کنم

سلام خواهش می کنم
بله ثبت خاطرات کار خیلی خوبیه و اگه منی که تو دنیای مجازی با اسامی مستعار و بدون مشخصات می گشتم تبدیل شدم به یه وبلاگ نویس شخصی نویس ! دلیلش محفوظ کردن خاطرات و نشر روحیاتمه ... میخواستم از دوران دبیرستانم خاطره مکتوب داشته باشم ... البته میدونم تو این کار یکمی افراط کردم !
امیدوارم سفرتون پر از خاطرات ناب باشه
ممنون از توصیه خیلی خوبتون حتما دنبالش خواهم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد