مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

اگه سر نمی زنید نگران نباشید !

اگه به وبلاگم سر نمی زنید نگران نباشید ...

خودم در طول روز ، « چندین بار » به نیابت از شما ، این کارو میکنم !!!

.

.

.

به :

زهرا ، فاطیما ، فاطمه ، افسانه ، مهری ، سعیده ، فاطمه 2 و ...


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


شنبه مسابقه دارم ! 


=> تلگرام بی تلگرام ، نت بی نت ، دغدغه بی دغدغه ، درس بی درس ... 


 ( این چیزیه که باید اتفاق بیفته )

برا[یـــ موفقیتـ]ـم دعا کنید



نظرات 8 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 19:44 http://www.00chertopert00.blogfa.com

درس بی درس ..... موافقم

سلام
حالتون خوبه ؟
.
.
.
در مورد مسابقه هفته پیش قانع شدم براش تلاش کنم
درس ان شا الله از شنبه ..............
چطوره تا اون موقع جور من رو هم بکشید ؟
موفق باشید

سعید چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 22:04 http://www.00chertopert00.blogfa.com

چطوره واس شما کنکور هم بدم

فکر بدی نیست ؛
ولی فکر نکنم بتونین از پس عربی تخصصیش بر بیاین
( البته نه به این معنی که من میتونم ... )

سعید چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 23:40 http://www.00chertopert00.blogfa.com

خخخخ فکر میکنین بتونم تشخیص بدم فرق عربی اختصاصی و عربی عمومی

با این وضع نت اومدن !!! فقط میتونم بگم : ..... ( ! )
.
.
.
حرف از عربی عمومی شد ... سوالای ما و شما یکی نیست نه ؟
دو تا عربی ، دو تا ادبیات ...
ماجرا ها داریم با رشته مون !

امیدواریم موفق باشی
.
.
.
الکی مثلا از طرف دوستان :|
« حنّا »

...

فاطمه جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 14:45

خواستم بگم هستم

... « همیشه باش »
ممنون

فاطیما دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 20:35 http://be-shoghe-yar.blogsky.com

سلام

ما پشتتیم

به تلاشت ادامه بده دوستم ایشالا که موفق میشی

سلام
معلوم هست کجایی ؟
با وجود اینکه دیر جواب دادی ممنون :|

sober شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 17:09

سلام عزیزم
خداییش ادرس وبلاگتو فراموش کرده بودم و روم هم نمیشد بت بگم :|

سلام ! حق داشتی خب ... D:
اختیار داری

افسانه یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 21:59

سلام عزیزم امیدوارم همیشه و همه جا موفق باشی .

سلام جانم !
ممنون از اینکه سر زدی ...
خخخ لای پستای پارسال چیکار میکنی؟:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد