مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

ناهار امروز ...

وقتی دیدم داره ساعت دو میشه و هنوز مامان نیومده گفتم دست به کار شم خودم یه چیزی درست کنم [ و مبادا داد کسی بلند شه :| ]

مواد موجود تو یخچال و قفسه سیب زمینی به نظر کم می اومد ... ولی خب کاچی به هیچی :))

موادی که استفاده کردم : هویچ ـ سیب زمینی ـ پیاز ـ سیر ـ سبزی قرمه سبزی ( ! ) ـ تخم مرغ و ادویه جات ( ادویه هفت رنگ ( کاری نداشتیم ) ـ فلفل و نمک و زردچوبه و زعفرون )


این هم از مراحل کار :


1

مرحله اول 


2 .

مرحله دوم

3 .

مرحله سوم

4 .

مرحله چهارم

5 .

مرحله پنجم

6 .

مرحله ششم

7 .

مرحله هفتم

8 .

مرحله هشتم

9 .

مرحله نهم

10 .

مرحله دهم

11 .

مرحله یازدهم


.

.

.

متاسفانه مزه سیرش غالب بود :|

ولی خانواده راضی بودن :)

شرمنده از اینکه نمیتونم تعارف کنم 

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 16:09

اینجا اونقد خلوته که ازتصور تنهاییت اینجا فقط میشه یاد جغدی افتاد که چشاش از شدت تراکم حرف بزرگ شده و اونقد سرمی چرخونه شاید یکی پیدا بشه اما دریغ.....
حرف هست اما کو چشم بینا
حالا احوال خانواده؟ خوبن ؟حالت تهوع سرگیجه ؟ عوارض جانبیی چیزی؟

فکر کنم باید یه عکس از قسمت آمار وبلاگ نشونت بدم :|
حالا از کی شدی اهل تشخیص ؟!!!
البته که من از کسی انتظار اظهار نظر ندارم
.
.
.
نکنه جمله مربوط به نظر خانواده رو نخوندی ؟

فرهنگ پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 23:36 http://www.2kooleposhti.blogsky.com

به ظاهرش می خوره که خوشمزه باشه، آفرین

چی بگم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد