مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

... پنجمین غیبت

این پست شامل افکار نادرست منه و ممکنه تاثیر بدی روی شما بذاره

پس بهتره نخونی !


.


خود دانی ...


.

امروز نرفتم مدرسه

دو زنگ بیشتر ندااشتیم

فلسفه و دین و زندگی

فردا کلی درس داریم

با بدهکاری به خودم که نمیتونم سرحال بمونم ؛ میتونم ؟

تا الان خواب بودم ( به اندازه مدرسه رفتن خوابیدم )

چند وقته اینجوری به خودم ظلم میکنم

من ِ در حق خودم « سنگدل ...  »

... بذار درسای کم اهمیت تر فدا شن

فقط فکر انضباط امسالمم ...

میگن خیلی مهمه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


خدا کنه کارنامه هارو نداده باشن


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


کسی نمیخواد سرزنشم کنه ؟

[ از حد گذشته ... ]


نظرات 2 + ارسال نظر
سحر خانمممممممم دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:36 http://maloosak.69.mu

با سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترم

انصافا وبلاگ زیبایی دارین.این رو جدی میگم...

امیدوارم موفق باشین.
89561

سلام
چه نظر آشنایی ...
متشکرم

فاطمه دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 19:03

عزم راسخ تورو فقط میشه تو غیبت کردن دید ازت مچکرم که انتقام من رواز این سنگدلا می گیری

بی مزه :|
جای سرزنششه ...
تو که خودت در جریانی
همین سال چهارم سابقه مو خراب کرده ! :|
پسر خاله م گفت : « تلافی کل دبیرستانو در آوردی » ...

حالا واسچی انتقام تو رو بگیرم ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد