مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

عاقبت ، جوینده ... !

کی میگه عاقبت جوینده یابنده بود ؟! 

بعد یه ساعت گشتن دنبال  ناخن گیر به این نتیجه رسیدم که حتما ناخن گیر نداریم [ و نداشتیم ] !!!
و این در حالیه که مامانم سرسختانه معتقده سه تا ! ناخن گیر داشتیم :/

"بسم الله" :|
امروزم که مقنعه م نبود :|

نظرات 3 + ارسال نظر
ایراندخت شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:11

سلام به حنای عزیزم خوبی دخترم؟
ممنون که پستم رو خوندی و نظر گذاشتی . گفته بودی تیرماه کنکور داری ، امیدوارم موفق بشی و به تمام خواسته های قلبیت برسی عزیزم . پرسیده بودی ایبوک چیه ! شک دارم ندونی اما بازم برات توضیح میدم کتاب های مختلف رو بصورت فایل پی دی اف در میارن و توی اینترنت آپلود میکنن . میشه با گوشی یا تبلت یا پی سی دانلودشون کرد و بصورت رایگان ازشون استفاده کرد . بهش میگن کتاب الکترونیکی .
از صمیم قلب برات آرزوی آینده ای طلایی رو دارم .

ریآنا جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 http://ry-ana.blogsky.com/

سلام حنا جان
ممنون که وقت گذاشتی و پستم رو خوندی
راستش وابستگی خوبه ولی زیادش نه...
اما خوب از اونجایی که ما آدما تو هیچی تعادل نداریم.... :))
ممنون از آرزوی خوبی که کردی ولی من نهایت تلاشم رو میکنم که حتی نزدیک اتاق عکس برداری هم نرم... :)))

و راجع به دعا...
امیدوارم به هرچی دوست داری برسی...!
موفق باشی عزیزم... ^_^

______
درضمن نمیدونم میتونی این پیغام رو بخونی یا نه
من تو هیچ کدوم از پستات نتونستم جایی رو پیدا کنم که برات نظر بذارم... ! O_O

سلام
بله میتونم
... بخاطر جواب احتمالی شما قسمت نظرات وبلاگو دوباره فعال کردم
منم بخاطر بازدید و البته آرزوی زیباتون ازتون تشکر می کنم
چرا نرین ؟ شاید چیزی نبود ! سر در گمی چیز خوبی نیست ...

ریآنا جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:02 http://ry-ana.blogsky.com/

چقدر جالب...
مامان بزرگم همیشه میگه جوینده یابنده س...
تمامِ پست های اخیرت نظردهی شون بسته بود...
خوب من هم همه ی پست هات رو باز کردم تا بتونم نظر بدم...!! ^_^

الان دیگه همه شون فعال شدن
شرمنده
و ممنون بابت لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد