مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

زهرا جان تولدت مبارک !

سلام دوستان ...
امروز یعنی 16 مهر  ، روزیه که یکی از بهترین دوستای مجازیم ـ زهرا فصیحی هرندی ـ وارد نوزده سالگی میشه ...

از همینجا ـ با وجود مسافتی که بینمون هست ـ عمر طولانی و پر برکتی براش آرزو میکنم


و اما کادوت !!!
(که ناقابله ...)

« سلام ای روح من!ای راحت جانم!
سلام گرم گرمم را پذیرا باش!
رفیق نازکم!ای مهربانی ها!»
ـ همان هستی ـ
تویی آن ازهر زهرا ...
درون قلب من باشی
تو ای دائم در افکارم !
نگاهم گر کنی خواهم ، که باشم تا به آخر مسخ چشمانت ...
تویی آن ماه زیبا رو ؛ نشسته بر دلی تیره ...
همه انجم خوردند غبطه ـ به آن صورت ـ بروی ناز زیبایت ...
به زیر چادر مشکلی چقدر محبوب می گردی ...
تو در آخر ، به این شیوه مرا مجذوب خود کردی !!
برایت من ، بخواهم از خدا رحمت ...
گهر عمری به دور از رنجش و زحمت ...

«قاران قوش»

قالب : «نیمایی»

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی نوشت :

ویرایش شد

(حواس نمیذارن واسه آدم... :) 

من باز مهربون شدم :'/

نظرات 3 + ارسال نظر
بهاران پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 21:51

ممنون سعیده جان

زهرا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 19:44

ممنونم رفیق عزیز !!!
حسابی شرمنده کردی خانووووووم :)))
باید بگم که واقعا خرکیف! شدم کلی مخ سوزوندم تا اینجا رو پیدا کردم :) اول فک کردم تو صفحه خودم کامنت گذاشتی
بازم ممنون و متشکر بابت تبریک لطیفت ^_^

مشتاق همصحبتی باهاتم :-d

اشتیاقتو دیدم
مبارک باشه

rastar.rp سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 16:52

18 ساله شد

:|

خب وقتی از هجده سالگی یه نفر میگذره ( = هجده سالگیش تموم میشه )
مگه نمیگیم وارد نوزده میشه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد