مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

« آخرین پیشرفت تحصیلی » ...

سلام

درصدای پیشرفتو حساب کردم

والا با این وضع تدریس و البته درس خوندن من ! حتی بنظرم باید تشویقم  بشم با این درصدا ! D:

 ولی خب از اون جایی که آبروی یه آدم در میونه ! فقط اسم درسا رو می نویسم ...

ترتیب درصدام به قرار زیرن :

علوم اجتماعی

زبان

جغرافیا (  ! )

زبان و ادبیات فارسی ( = ترکیبی از ادبیات عمومی و اختصاصیمون )

عربی

تاریخ

( تا اینجا درصدا بین 53 و 95 بود )

ریاضی 

 فلسفه ... ( اجازه میدم سر این قضیه دلتون برام بسوزه ! ینی برا همه مون بسوزه ... )

.

.

.

دور قبل عربی و ادبیات و کلا هیچی رو خوب نزده بودم ! هرچند ریاضی و فلسفه رو بهتر از این مرحله جواب داده بودم ...

حقیقت اینه که من از نوبت اول اصلا لای فلسفه رو باز نکردم و دین و زندگی رو هم غیر از کنفرانس و اون امتحانی که با محدوده کم از همون درس کنفرانسی و آیات و اینا بود نخوندم و برا فهمیدن ریاضی هم وقت نذاشتم

پیش خودم اسمشو گذاشته بودم « اعتصاب » !

میگفتم بذار یه عده خوش باشن ...

( این یعنی افکار دیگران اهمیتشونو از دست دادن )



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


اگه میخوای نیت یا لیاقت کسی رو بفهمی به چشماش نگاه کن ؛

اونا به تو خواهند گفت قضیه از چه قراره !

.

.

.

« چشم ها قدرت روح را نشان می دهند »




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد