مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

پنجشنبه هفته پیش بود ...

که سر صبح همراه بابا راه افتادیم سمت مشهد ، آخه ازمون اونجا برگزار میشد

بعد از گرفتن نوبت یکی از بچه ها که از رفتن به آزمون منصرف شد ، تا تقریبا دوی ظهر منتظر نوبتمون شدیم

دوباره آزمون و دوباره همه اونایی که روز مصاحبه دیده بودمشون ... حتی کسایی که تو رشته های متمرکز فرهنگیان قبول شده بودنم اومده بودن آزمون ... !

همشم بخاطر یک دلیل ... محل خدمت ! والبته شایعه ای که در مورد تغییر محل تحصیل ، همون روز به گوش می رسید ...


نظرات 6 + ارسال نظر
زهرام(رها) دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 22:40 http://miri91@blogfa.com

سلام دوستِ خوبم!
امروز بعد ی مدت طولانی وبمو چک کردم
باورم نشد
نمیدونم چطور بگم که چقد خوشحال شدم از دیدن کامنتت
چقدر خوبه ک منو هنوز به یاد داری بعد چند سال
از این ب بعد حتما تند تند سر میزنم بهت❤

O m g !!
سلام زهرا جان ! حالت چطوره ؟
وای هدا فکر نمیکردم دیگه بتونم اثری از یچه های دانش فزوم پیدا کنم ! آخه کلا پاک شده و پودر شده خاطراتمون !
چطوری خانومی ؟
کنکور دادی یا هنوز یه سال دیگه مونده ؟
یادمه دو سال ازم کوچیکتر بودی :) الان حتما بزرگ شدی :)
حتما حتما سر بزن تا بتونیم گفت و گو رو ادامه بدیم
متعجب و البته خوشحال شدم

زهرا(رها) یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 02:35

قربونت عزیزم
من خوبم شما خوبی؟
ارره تمام خاطراتمون!چه روزایی ک اونجا نداشتیم
وای دلم تنگ شد کلی
امسال پیشم
انشالله سال دگ کنکور دارم
نیازمند دعات هستم :

منم خوبم هی میگذره ...
به به حالا چی میخونی ؟
انشالله موفق باشی دوستم
پیانیست مهربان ؛)

زهرا(رها)% سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 00:40

انسانی میخونم!
شما چی میخونی؟
خوندم نوشته هاتو ها
اما نفهمیدم دقیق
ممنونم دوستم
همینطور شما

فروسی ام! ؛)
آورین رشته دبیرستان منو میخونی!
خیلی تلاش کنی امسال!
اقتصاد و روانشناسیتو عالی بزنی
زهرا صفدریو میشناسی؟دوستمه از مشهد!اگه هم مدرسه ایت بوده ازش کمک بگیر یا اگه میخوای شماره شو بهت بدم؟
اگه برمیگشتم به گذشته سال چهارم ، قبل امتحانای نوبت اول هر چی ارتباط با ذنیای مجازی داشتمو قطع میکردم.
قدر لحظه هاتو بدون عزیزم
من سال اول کنکور به دلایلی از رشته مورد علاقم گذشتم؛
این یعنی یه سال پشت کنکور موندم...

زهرا(رها) چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 18:58

ایول!موفق باشی عزیزم
نه نمیشناسم متاسفانه :(
اره منم استفادمو خیلی کمتر کردم
فقد اخر شبا میام ی چک میکنم

زهزا حتما بخونی...نه ببخشید حتما قبول شی.
ممنون گلم
اگه کمکی ازم برمیاد بهم بگو حتما
حتی اگه در زمینه تشویق و این چیزا باشه!
راستی به جدول « اعداد انسانی ها » هم توجه داشته باش.

زهرا6 جمعه 17 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 00:29

قربونت عزیزمانشاالله
ینی چی جدول اعداد انسانی ها؟

ینی بزن تو گوگل ، میاد :)

زهرا جمعه 17 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 18:17

اها
فهمیدم چیه
اره بهش توجه میکنم
توی این ازمونای ازمایشی رتبه تخمینیمو میگ
اگ واقعا همون بشه ک خوبه
در هرصورت ایشالا هرچی صلاحه بشه

عه چه خوب :)
چند میگه؟
انشالله میخوای بری حقوق دیگه؟
شهر خودتون،دانشگاه فردوسی...!؛)
زهرا دو تا آبجی داشتی درسته؟اونا چی خوندن؟
راجب جدول اعداد انسانیها هم محتاط باش ، ممکنه امسال با بقیه سالا فرق داشته باشه بودجه بندیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد