مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

نقص فنی

سلام دوستان نمیدونم از گوشی چرا نمیتونم جواب پیامها رو بدم ادامه مطلبی هم که گفته بودم م چون با داده ها بودم و هی قطع می شد بنابر این فعلا ثبت موقته این پستم بخاطر جواب دوستام «لبخند» و «اسما  هست . . .

 حالم خوبه ممنون بابت نگرانیتون از بابت زلزله خراسان گرچه زلزله به شهر ما هم رسید ولی خب تلفات نداشت و با اینکه دو مرتبه حس شده بود من متوجه نشدم ( زلزله اولی رو خواب بودم ) 

چرا حلال کنم?

به زودی به وبت سر میزنم. 

به : لبخند


 نمیدونم شاید اون موقع نت نداشتم شاید بهتر باشه وقتی آنی به گوشی تک بزنی که ببینم میتونم وصل شم یا نه 

به:اسما . . . 

شرمنده واقعا محدودیت اینترنتی دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
:) چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 17:18

سلام خانوم خوبی؟
برای اینکه شاید یوقت خدایی نکرده نارحتت کرده باشم و ممنونم که به یکی از اقوامت اگر اشتباه نکنم گفته بودی برام تو حرم دعا کنه....
التماس دعا

sober یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 10:27

راستی شنیدم سن دانشگاه فرهنگیان شده 22
قبلا گفتی جند بود مگه؟الان بهتر شده یا بدتر؟ :)

تا پارسال 22بود الان شده 20
مسلما برای کسایی که امسال مجاز به انتخاب رشته میشن بهتره
ولی در کل هیچکس به این قانون راضی نیست
مگه اون کسایی که از طریق حذف رقیب سود میبرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد