مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

درود بر کسایی که ...

با وجود دیدن « ضعف غیر منتظره » آدم ،

بازم در کنارش میمونن ...

دوستی چنین افرادی قابل ستایشه


افرادی مثل نجمه که در بدترین شرایط ،

کمی بیشتر از سطح انتظارم ،

« همدلی » رو بجا آورد ...

و افسانه !

_ همکلاسی عزیزم _

دوست خوبی که نمیخوام هیچ وقت به رازداریش شک کنم ...

و همچنین آشناهای مجازی ،

_ که اگر نمیبینمشون _

خوشحال میشم خبر موفقیتاشونو بشنوم (گل)

انشالله روزی بتونم جبران کنم

.

.

.

خوشا من که شوق هزاران کندو با من است ...

سپاس

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 23:16

سلام بر آشنای مجازی سه و اندی ساله
سلام خواهر
ببخشید چند مدتی هست نمیام وبتون
در 24 ساعت ده دقیقه هم پشت کامپیوتر نمشینم
و سرگرم کانال های تلگرامی و خوندن کتاب های واقعی هستم
مطلقا میشه گفت بی هدف زندگی میکنم تا بهمن
مشکل سربازیم با ی ثبت نام و انصراف از دانشگاه ازاد واف حل شد
از صبح ک بیدار میشم همراه پدر میرم در مغازه تا شب که میام
موقع بیکاری توی مغازه رمان هایی ک از کتابخونه گرفتمو میخونم و میگذرونم
..........
و شرمنده ازینکه قول دادم ب وبتون سر بزنم و نمیزنم
گه گاهی اومدم ولی حرفی نداشتم بزنم و و یا مطلبی جدیدی نبوده
.......
وبلاگ جدیدم حذف شد و سعی دارم دو ماهی دیگه وبلاگ قدیمی رو آپ کنم
.....
میتونین اگه حرفی هست کامنت بذارین
....
و مهم تر از همه چی ک باعت شد الان بیام حرف بزنم و با مقدمه طولانی پرسیدن حالتون و وضعیت تحصیلیتون
؟
شبتون خوش
خدانگهدار

افسانه پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 22:41

تنفس شروع زندگیست
عشق قسمتی از زندگیست
اما دوست خوب قلب زندگیست . . .

Mamnun duste khubam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد