مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

بعضی از نمرات نوبت بنده

عربی 20

ضریب : 3

دین و زندگی : 20

ضریب : 2

ادبیات عمومی : 5/ 19

ضریب : 2

عروض و قافیه ( ادبیات تخصصی ) : 18/75

( کل زمانی که صرفش کردم : 4 تا 5 ساعت ؛ اشتباهام مال بخشای خوندنی بود :| )

ضریب : 3

ریاضی : 19/5

ضریب : 2

فلسفه : 19/5

ضریب : 2

(  لای این کتابو تا دوازده شب باز نکرده بودم   )

.

.

.

معدلمم حساب کردم

جغرافی چقدر کشیدش پایین !

اگه جغرافی رو بیست می شدم ( = اگه اشتباهی نخونده بودمش ) بالاترین معدل دبیرستانم می شد معدل امسالم ( سال چهارم )

ضمنا من از تغییرات ضرایب خبر نداشتم

« عالم بی خبری طرفه جهیمی بوده ست ... حیف و صد حیف که ما دیر خبردار شدیم ! »


به جای  ِ  :

« عالم بی خبری طرفه بهشتی بوده ست ...  »


ان شاء الله کنکور ...

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 17:23

امممممم...........جسارتا درست اومدم
رفیق ما تا حالا تو عمرش انقد ۱۹.۵-۲۰یه جاندیده اونم تو کار نامش
.
.
.
.

؟I am fateme.whats your name

سـلـــــــام
به وبلاگم خوش اومدی :)
مای نیم ایز حنّــا
بخاطر آبرو ریزی ممنون
فکر کنم قرار بود فرزانه امروز سر بزنه
مچکر از اینکه [ بالاخره ! ] اومدی
فردا کی بریم ؟ :)

Zahra سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 18:21

نمره هات خیلی خوبن !حتی بهتر ازمن :-/
بعدا از سوالای امتحانیت ی عکس بگیر

چند روز دیگه معلوم میشه نمره های کی بهتره
شانسم گرفت جغرافی امسال ضریب سه نبود !
از اینکه نخواستم دوباره امتحان بدم پشیمون نیستم
ولی در کل ننوشتن برنامه امتحانی و چک نکردنش اشتباه به جایی نبود
.
.
.
بنظرم امتحانه فوق آسون بود
« هیچوقت تو دبیرستان از جغرافی خوشم نمیومد »
چه میدونم ؛ شاید یه درسه

بانو چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 23:50 http://razhayenagofte.blogsky.com

سلام عزیزم

تبریک میگم ..... ان شاءالله که توی کنکور هم موفق باشی و توی رشته ی دلخواهت ادامه ی تحصیل بدی

ممنون که سرزدی به وبم

سلام
خیلی ممنون از اینکه روی مطالب وقت گذاشتید ...
« من هیچوقت انتظار تلافی از بازدید کننده هام ندارم »
ولی خوشحالم کردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد